15 49.0138 8.38624 arrow 0 bullet 0 4000 1 0 horizontal http://www.adev.ir/blog 300 4000

بازاریابی وب سایت های پزشکی: 7 ایده برای تولید محتوای بی نظیر

فروردین 10, 1396
798 مشاهده

همه وب سایت های پزشکی یکجور هستند: بیمزه، رنگ و رو رفته، تقریبا محتوای همه آنها در کشورهای مختلف یکسان است، “شما قطعا به یک وبسایت بهتر نیاز دارید”. در واقع، بسیاری از وب سایت ها نسبت به دیگری غیر قابل تشخیص اند وقتی همه آنها محتوا، عکس و قالبشان شبیه هم هستند.

چرا باید محتوای خاص تولید کرد؟

تولید منظم تولید محتوای بی همتا برای پزشکان رتبه را در نتایج موتورهای جستجو افزایش می دهد و بیماران بیشتری به سایت مراجعه می کنند. محتوای خاص همچنین موقعیت شما را نسبت به آنهایی که فقط از محتوای آماده یا تکراری استفاده می کنند بهتر می کند. همچنین حتی وب سایت شما بین بیماران بیشتر دیده می شود؛ عدم سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال در عمل باعث می شود که کاربران شما از کنار شما به سادگی بگذرند. یک طراحی تمیز با نوشته های خوب، محتوای بی نظیر می تواند مسیر طولانی برای برند شما بسازد.

در ادامه 7 ایده برای تولید محتوای بی نظیر را برای شما بیان می کنیم

در مورد کارکنان بنویسید

محتوایی که روی پزشکان متمرکز شده اند و حتی اعضای برجسته کارکنان بنویسید. این می تواند محتوای تو در تو با یک صفحه “تیم ما/پرسنل ما”، یا حتی در صفحه “بلاگ” یا “خدمات” شما باشد. محتوا می تواند زندگی شخصی افراد باشد، اما یک قدم بیشتر در نظر داشته باشید و اضافه کنید:

  • بخش پرسش و پاسخ های روتین با پزشکان درباره موضوعات داغ روز بسته به تخصص آنها. اگر برخی مطالب که در موردشان بحث شده است به خدمات ارائه شده مربوط است، محتوای آنها می تواند به صفحه خدمت مربوطه لینک شود.
  • جزئیات شخصی در مورد پزشکان.
  • محتوا بر روی جوایز، تمجید ها، و … پزشکان تمرکز داشته باشند.

اظهار نظر در مورد مباحث داغ روز

چیزی در این خبر مربوط به تخصص شما وجود دارد؟ در مورد آن صحبت کنید! اگر موضوع بحث برانگیز است، مطمئن شوید شما در آن مورد اطلاعات کافی را دارید و کاربران شما با آن بیگانه نیستند. منابع واقعی را برای ایجاد حس بهتر درج کنید، و سپس با درج تخصص پزشکان و متخصصان برای تقویت اقتدار و به رسمیت شناختن نام تجاری خود استفاده کنید.

از داده های خود برای ایجاد اینفوگرافیک استفاده کنید

وقتی از داده های خود اینفوگرافیک طراحی می کنید زمان بیشتری از شما می گیرد، اما کاربران بیشتر علاقه به اشتراک این موارد دارند. چند ایده برای اینفوگرافیک:

  • آمار دلایل شکستگی مراجعه کنندگان و علائم آنها.
  • مدت زمان بهبود شکستگی ها.
  • نتایج نظرسنجی از بیماران
  • سرمایه گذاری تکنولوژیکی و نوآوری در عمل.

تولید محتوای فصلی

توجه ویژه ای به روزهای تعطیل و فصل ها برای ایجاد محتوا با هدف آنچه مشتریان در آن زمان ها به دنبال آن هستند. بطور مثال:

  • چگونه در گرمای نامعقول یا سرمای بیش از حد زمستان زنده می مانیم؟ هدفگیری به موقع بر اساس موقعیتتان بر موضوع های روز: “نکاتی که شما را در گرمای بندرعباس خنک نگه می دارد”، یا “چگونه در سرمای شب کویر گرم شویم؟”.
  • برای یک رویداد یا تعطیلی، محتوای عمومی و متفاوت را امتحان کنید “گروه پزشکان (نام شما) مبعث پیامبر اکرم را به شما تبریک می گوید” یا برای حوادث تند و تلخ نکاتی را بیان کنید: “10 راه سالم ماندن در سفرهای نوروزی” یا “شکلات های شب عید چه بلایی سر دندان های فرزندانتان می آورد؟”

یک کتاب الکترونیکی یا روزنامه ایجاد کنید

اگر شما مقالات مفیدی ایجاد کرده اید، ایده خوبی است که برخی از آنها را همراه با پست های بلاگ مرتبط جمع آوری کرده و بصورت یک کتاب الکترونیکی (فایل PDF) ارائه دهید.

نظر بیماران در مورد شما

یک نوع از محتوا که در مورد آن صحبت شده است نظر بیماران شما در مورد شماست. نظرات شفاف محتوای مرتبطی برای شما ایجاد می کند و بیماران اعتمادسازی برای مجموعه شما ایجاد می کنند. نظرات مثبت مانند حراجی برای شما نیستند. آنها صادقانه به شناسایی مستقیم مزایای مجموعه شما کمک می کنند. “من دکتر … را دوست دارم. 10/10” یک نظر خوب نیست. “دکتر حعفری پزشک با توجه و با تجربه ای هستند. او به نگرانی های من گوش کرد، و به من توصیه هایی کرد که سریع عمل نکرد، اما مناسب بودجه من بود”

ایجاد یک مجموعه بلاگ

یک مجموعه بلاگ: مجموعه ای از پست های بلاگ درباره مطالب اصلی که به همدیگر مرتبط اند می باشد، در حالت ایده آل به عنوان یک سری برچسب اجازه می دهد که بازدیدکنندگان به سرعت مجموعه از مقالات را بیابند. برخی ایده ها به طور کلی شامل پدر مادر، تغذیه، ورزش، واکسیناسیون، آسیب های ورزشی، رگ به رگ شدن، مشکلات کمر، و اعتیاد به تکنولوژی می شوند.

دیدگاه ها 0

دیدگاه خود را در مورد این مطلب درج کنید