15 49.0138 8.38624 arrow 0 bullet 0 4000 1 0 horizontal http://www.adev.ir/blog 300 4000
آبان 24, 1395
392 مشاهده

ما در 4 سال گذشته افتخار همکاری با شرکت های گوناگونی را در زمینه سئو داشته ایم. ما دریافته ایم که تفاوت های مشهودی میان ترافیک وب سایت و معیارهای موفقیت وجود دارد.

برای شرکت های کوچک و کسب و کارهای محلی، ترافیک به تنهایی برای ضمانت به عنوان یک پشتوانه کافی است. در حالی که، با شروع کار در شرکت های بزرگ تر قضیه کمی سخت تر است.

شرکت های سازمانی بیشتر تمایل دارند از جستجوگرها (SEO/ سئو) برای معرفی نام تجاری نسبت به خرید و فروش مستقیم بهره ببرند در حالی که شرکت های محلی در درجه اول دوست دارند از حالت دوم استفاده نمایند.

همچنین، در شرکت های سازمانی محتوای سازمان ها برای طرفداران و کاربران وب سایت ها نوشته می شود که محصول یا سرویس را وارد بازار تصیم گیری و درخواست موردی می کند. اما در محتوای شرکت های کوچک و محلی هدف غالب تصمیم گیری به طور مستقیم در بازار انتخابی است.

آنچه شما باید در رابطه با سطح سئو (SEO) شرکت بدانید

مدل های کسب و کار و جریان های چند لایه ای از ترافیک وجود دارد. این موضوع تشخیص این امر که شما در چه مورد مسئول هستید و چه چیزهایی وابسته به تیم مردمی بازاریابی در واقع کسانی که به طور داخلی برای شما کار می کنند و شما هرگز آنها را ملاقات نخواهید کرد، را مشکل می کند.

همواره در کنار مخاطبان خود بودن و استفاده از تمام پتانسیل خود برای ارائه یک وب سایت به همه کمک می کند تا بدانند شما دقیقا در رابطه با چه چیزی صحبت می کنید. اینکار باعث می شود کاربران در ملاقات های حضوری نیز انگیزه ای برای نشستن پای صحبت های شما با توجه به مطالبی که از شما در سایت خوانده اند داشته باشند و این در مقابل وب سایت هایی است که یک سئو غیر واقعی اعمال کرده اند.

از قبل برنامه ریزی کنید

اگر یک استراتژی مناسب پیاده سازی نشود معمولا زمان بسیار زیادی برای گرفتن تایید در سازمان ها از تصمیم گیرنده ها مورد نیاز است. این تقصیر آنها نیست، اما بر خلاف شرکت های محلی و کسب و کارهای کوچک، شما با تصمیم گیرندگان زیادی از جمله: مدیران بازاریابی، مدیران ارشد، تبلیغ کنندگان بیرون از شرکت و تمام افراد دیگری که با افراد صحبت می کنند در ارتباط هستید. پس هرچه سریع تر اعتبار و ارزش خود را افزایش داده و خود را ثابت کنید و اعتماد به نفس خود را بدست آورید بهتر است.

این دلیل این می باشد که باید از قبل برنامه ریزی کنید و برای بلند مدت هدف داشته باشید.

 

توضیح، آموزش، ارائه

بهترین راهی که ما برای این منظور یافته ایم از طریق آموزش کاربران در رابطه با عملکرد وب سایت و بررسی رفتار دقیق آنها در سایت بوده است.

زمانی که صحبت از ترافیک می شود، ما به بازدیدهایی توجه می کنیم که واقعی هستند (خریداری نشده اند)، صفحاتی که بیشترین ترافیک را ایجاد کرده اند را به اشتراک می گذاریم، کدام صفحات تبدیل به بهترین ترافیک شده اند و در مقابل کدام صفحات کمترین ترافیک را داشته اند. اینکار را می توان با ابزارهایی مانند Google Analytics و SEMrush که از جمله بهترین ابزارهای سئو می باشد، انجام داد.

برای کسب اطلاعات رفتاری کاربران، ما جریان کاری و مشاهدات تک تک کاربران را بررسی می کنیم و صفحات و نوع کاربران هر صفحه را دنبال می کنیم. اینکار را با استفاده از Heatmap و یک ضبظ زنده ویدیویی انجام می دهیم و از این طریق اطلاعاتی نظیر اطلاعات زیر بدست می آوریم که : هر کاربر کجای صفحه کلیک می کند، در کدام صفحه گیج شده است، چقدر طول می کشد تا کاربر صفحه را اسکرول کند و … . ابزار مورد علاقه ما برای این منظور Hotjar می باشد که تمام این فرآیند را انجام می دهد.

یکی دیگر از نکات کلیدی که باید به آن توجه کرد این است که بینش و تجربه شخصی و تجربه خود در صنعت را برای مخاطبان ارزشمند تر از راه حل های اتوماتیک نشان دهید. بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند از ابزارهای آماده و اتوماتیک برای کسب و کار خود استفاده کنند چرا که سریع و بدون دردسر هستند اما وظیفه شما نشان دادن و آموزش و پرورش رفتاری است که ارزش کار شما را به آنها نشان دهد و آنها بتوانند تفاوت را درک کنند.

این ابزارها برای تولید داده ها بسیار مفید هستند و کاربران و مشتریان برای تولید محتوا به سمت آنها کشیده می شوند اما باید توجه کرد که این روبات ها تجربه یک متخصص انسانی در زمینه سئو را هرگز نخواهند داشت.

این جمله ای است که شما باید آن را بدون حالت دفاعی و با قطعیت به مشتریان خود بگویید که “اگر راهکارهای اتوماتیک پاسخگوی کار شما هستند پس آنها را انجام دهید” و کاری کنید از صداقت شما قدردانی شود.

مسائلی که باید در کار با سازمان ها بدانید

– به دست آوردن اعتماد اولیه

– تعیین اینکه چه کسانی تصمیم گیرنده و چه کسانی فقط نظر دهنده هستند

– ارائه پیشنهادات خود از طریق آموزش

– از قبل برنامه ریزی کنید. یک چشم انداز کامل از استراتژی، تاکتیک ها و نتایج مورد انتظار داشته باشید.

– تعریف همکاری های درون سازمانی خود برای ارائه به مشتری

– درک فعالیت شرکت هدف به منظور موفقیت و تاثیرگذاری مثبت

دیدگاه ها 0

دیدگاه خود را در مورد این مطلب درج کنید