15 49.0138 8.38624 arrow 0 bullet 0 4000 1 0 horizontal https://www.adev.ir/blog 300 4000

علائم آمادگی برای شروع یک پروژه وب سایت

آبان 4, 1395
892 مشاهده

گروه نرم افزاری آشا در طول فعالیت خود با انواع مختلف مشتریان همکاری داشته است. این همکاری ها به طور معمول با شروع یک پروژه وب سایت جهت توسعه و ایجاد بستری برای بازاریابی دیجیتال این مشتریان آغاز گردیده است. بدون توجه به نوع فعالیت مشتریان ما به این مساله پی برده ایم که آماده سازی مشتریان نقش بسزایی در موفقیت و کارایی یک وب سایت ایفا می کند. در این مقاله چند نمونه از علائمی که نشان می دهند مشتریان برای شروع یک پروژه وب سایت آماده هستند را به اختصار توضیح خواهیم داد.

هدف خود را کامل کنید

اگرچه ممکن است خیلی مقدماتی دیده شود اما شما باید بدانید که چگونه وب سایت شما قرار است به عنوان یک ابزار برای شما کاربرد داشته باشد و در واقع بتوانید جمله زیر را کامل کنید که

هدف وب سایت من … 

فکر کردن به هدف وب سایت باعث می شود شما از مقایسه وب سایت خود با رقبا و سایت های پر زرق و برق جلوگیری کنید و به هدف اصلی خود فکر کنید. همچنین اشتراک هدف های خود در سازمان با دیگر افراد به شما اجازه می دهد تا بهترین روش و راه حل را پیدا کرده و از مسائلی که با آنها آشنا هستید فراتر بروید. شما لزوماً به تمامی پیشنهادات ارائه شده عمل نمی کنید اما به با گوش های باز می توانید به آنها توجه کنید و به طور یقین دچار یک چالش در خود برای امتحان کردن روش های جدید ارائه شده در گفتگوها به جای روش های قدیمی که تنها خود میدانستید خواهید شد.

– خودتان را باور کنید

شما فهمیدید و میتوانید بسیار هوشمندانه با نیازهای کسب و کار خود، اهداف و مخاطبان خود که در صنعت شما وجود ندارند ارتباط برقرار کنید. سازمان ها با مراجعه به وب سایت شما اطلاعات زیادی از شما کسب خواهند کرد اما بهترین منبع اطلاعات را خود شما می دانند. از سازمان ها انتظار نداشته باشید که در ارتباط با صنعت شما به اندازه شما بدانند و خود را آماده کنید تا بتوانید ویژگی های ممتاز خود را به نحو احسنت به یک فرد دیگر انتقال دهید.

– محتوای شما بازتاب برند شماست

آیا محتوای سایت شما بازتابی از پیام فعلی کسب و کار شما را به مشتریان می دهد؟ معمولا شرکت ها به منظور تبادل پیام با مشتریان دست به طراحی دوباره سایت می زنند و این خوب است. در هر حال، سعی کنید با درج مقالات مرتبط با کسب و کار خود به ساخت ساختار محتوایی وب سایت خود بپردازید و همیشه سعی داشته باشید تا 75 الی 80 درصد محتوای سایت شما مطالبی را تشکیل دهد که مشتریان انتظار دارند بخوانند. ما هرگز نمی توانیم بگوییم بهترین راه برای تولید محتوا و اینکه آیا محتوا مورد نیاز مشتریان می باشد یا نه چیست اما می توانیم بگوییم تعداد بازدیدها، اضافه کردن گزینه های رای دهی و … از روش هایی است که برای جمع آوری آمار در این رابطه و شناسایی محتوای مفید برای کاربران استفاده می شوند.

– یک تیم متخصص در محل داشته باشید 

مشتریان موفق ما یک تیم متخصص در محل کسب و کار خود دارند که بین 25 تا 75 درصد زمان خود را صرف بررسی و ارائه روش های مفید برای ارتقای سایت ها (از جمله تولید محتوا، ارتباطات، بررسی طرح ها و …) می کنند. حتما سعی کنید یک یا دو نفر را در سازمان خود که توانایی تصمیم گیری و تغییر در وب سایت را داشته باشند برای این منظور انتخاب کنید. طراحی و بررسی یک سایت بین 4 الی 6 ماه زمان نیاز دارد که باید تمام جنبه ها را مورد بررسی قرار دهند تا وب سایت به درجه مورد نیاز برسد.

آماده شروع کار هستید؟ آیا میخواهید در مورد فرآیند و نحوه کار مشتریان ما اطلاعات بیشتری کسب کنید؟
گام به گام با هم پیش میرویم. لطفا فرم درخواست مشاوره را به صورت کامل تکمیل نمایید تا ما برای شروع مذاکره با شما اقدام کنیم.

درخواست مشاوره رایگان

دیدگاه ها 0

دیدگاه خود را در مورد این مطلب درج کنید