۴ ایده Story برای کسب‌وکارها در اینستاگرام

یکی از ایده‌هایی که برای اولین بار توسط اسنپ‌چت اجرا شد و توانست خیلی توسط مخاطبان این شبکه اجتماعی مورد استقبال قرار بگیرد، این بود که پست‌ها و محتواهای منتشر شده توسط کاربران پس از ۲۴ ساعت پاک می‌شدند. شبکه اجتماعی اینستاگرام، دقیقا از این ایده استفاده کرد و تصمیم گرفت که در روز دوم اوت سال میلادی جاری، امکانی به نام Story اضافه کند و جالب اینجا بود که استراتژی آن را خیلی متفاوت جلوه داد و گفت که این بخش برای این بوجود آمده که افراد، داستان زندگی روزمره خود را بازگو کنند. در ادامه به پنج ایده می‌پردازیم که بواسطه آنها، کسب‌وکارها می‌توانند Story اینستاگرام خوبی برای کسب‌وکار خود خلق کنند:

– محتوای پست صحنه‌ای:

Story فرصت خوبی است تا ویدیوها و عکس‌های پست صحنه کسب‌وکار خود را در اینستاگرام منتشر کنید که عموما موارد خنده داری در آنها وجود دارد. زیرا این بخش، بیشتر روی سرگرم کردن مخاطب تمرکز دارد. اگر پشت صحنه منتشر شده در مورد یکی از کمپین‌های شما باشد، نه تنها سبب ساخت ارتباطات قوی‌تری با مخاطب می‌شود بلکه باعث افزایش تعامل با کمپین شما خواهد شد.

– مستقیما کمپین خود را در معرض دید قرار دهید:

شما می‌توانید به کمک انتشار یک Story اینستاگرام در حساب کاربری خود، اطلاعاتی در مورد آخرین کمپین کسب‌وکارتان منتشر کنید. حتی این پست می‌تواند یک اعلامیه ساده تخفیف باشد که برای کمپین شما در نظر گرفته شده است.

 

*** نکته: با لمس صفحه نمایش در بخش Story به سمت پایین، می‌توانید عکس‌های ۲۴ ساعت پیش خود را در این بخش منتشر کنید.

Leave a comment